Wikia

Let op: toekomstige verbetering.

Lauren Zoë Adams (1994, Londen) is het half-zusje van James . Ze is een aantal keer met James op missie geweest. Hoewel ze relatief jong is, draagt ze al een zwart shirt. Ze is een slim meisje dat veel voor elkaar kan krijgen en vooral bij haar halfbroer James Adams.

Profiel Edit

Lauren werd aanzien als held door de jongere CHERUB agentjes nadat ze de gehate trainer-instructeur mr. Large sloeg met een schop. Ook al heeft ze één van de beste missie records heeft op de campus en haalde ze als bijna jongste agenten een zwart T-shirt, werd ze toch al onnoemelijke keren gestraft.

Fysiek

Toen Lauren bij Cherub kwam, was ze niet erg fit en had ze overgewicht. Sinds het deelnemen aan de CHERUB trainingen, is dit enorm verbeterd. Lauren is eerder gedrongen, net zoals haar oudere broer James.

Gevechtstechniek

Lauren is nog erg jong, maar kan zichzelf absoluut verdedigen in een gevecht. Ze heeft verbazende reflexen en veel kracht in haar bovenlichaam. De mogelijkheid om te trainen tegen meer ervaren tegenstanders zorgt ervoor dat ze zichzelf kan blijven verbeteren.

Lauren heeft een hoge pijngrens, zoals ze bewees in de basis training, en werd bijna vermoord in 'Maximum security'.

Academisch

Met een IQ van 147, heeft Lauren veel capaciteiten. Ze is jaloers op de wiskundeknobbel van haar broer, maar op andere vlakken is ze meestal beter.

Ze houdt van ...

De kleur zwart, haar vrienden en haar liefje Rat.

Ze houdt niet van ...

De kleur roos en kleedjes.